居家抗疫好物: Nintendo Switch 健身環大冒險

 Nintendo Switch 

<健身環大冒險 >




遊戲最大的特點是伴隨推出的配件「健身環」(Ring-Con);健身環直徑約30公分,具有彈性。環內有擠壓感測器以感測玩家的動作,玩家需要將任天堂Switch的控制器拆下並分別安裝到Ring-Con和腿部固定帶上,並通過玩家自身的運動在遊戲中打敗怪獸。遊戲內以冒險模式為主,玩家需要使用Ring-Con和腿部固定帶配合遊戲中的動作要求擊敗怪獸和闖關。此外遊戲也包含了健身小遊戲和健身鍛煉的其他模式。


我相信呢幾年大家都不斷居家抗疫,都想盡辦法解悶,做運動必定係其中一個選擇,有switch既朋友,我相信都會入手同玩ringfit 的,我就係大概2020年已經買左,一般都係冇恆心同3分鐘熱度玩下又放埋一邊。


Switch 的運動遊戲,<Fitness Boxing>我都有玩過,堅持左2-3個月就放棄了,主要因為遊戲性太悶同主要真係手部運動較多,令我提不起興趣,<ringfit>就好唔同,不同模式,全身運動同不同小遊戲,又可以升級換衫褲鞋,就好似玩緊動態RPG遊戲咁,十分有趣!



2022年疫症再次爆發,留家時間又多左,ringfit 又再次發揮作用了!老婆腰痛再次嚴重左,我就肥左,所以就趁呢個機會慫恿我老婆入坑一齊玩,經連續運動,大家身體都好似好左,希望就算有冇疫症都好,都要多做運動,大家都要身體健康!

留言