今年聖誕飛去邊? 最終去到韓國嗎?

口水話:

有三千八百五十六日冇更新到韓遊人個BLOG,冇計啦,都冇得去(思鄉MODE),所以我成日都同老姜太講要快啲去韓國搵番啲題材先得^^

仲記得上年11月去韓國既時候,係東大門APM對出已經有聖誕樹,仲幫老姜太影左張黑到呀媽都唔認得既相=.= 個時我就同老姜太講﹕「我下年一定會去韓國過聖誕!。」

又到聖誕,又到聖誕,仲有2個月就到我最愛的聖誕,當然就係計劃下去韓國過聖誕,睇機票2個人最平都要過萬就放棄了,不過都好開心因為經濟方面都可以去到台灣!

! 咁到時分享係個BLOG到,個BLOG會唔會變左做「台遊人」呢=.= 咁當然唔會啦!!!呢一點其實帶出左一個我好想好想講既重點,其實可以係世界唔同既地方介紹及分享不同關於韓國既野!

例如上星期去了香港荃灣的「炑八」食韓燒,我個人口味來講,我覺得係香港食過最好味既韓燒就是「炑八」了! 無論旺角的及荃灣的都是好好味!去相!!

-- 其實都好好味,不過當然冇韓國咁地道啦! --

-- 食韓國野點小得韓BEER --

所以希望今次去台灣會發現不小好康東西分享及記錄! 咁當然我都十分期待台灣的麻辣火煱同其他美食啦^^如果大家有好介紹都不妨分享分享!


p.s. 今次口水話過多了,變左成編都係口水請見諒!

留言