韓國小食篇 - 首爾弘大 好多人排嘅酒杯Tiramisu [Kiss the Tiramisu]

口水話:

無論係食野呀咩都好,見到多人排隊係會即走的,
同老姜太係好小見到好好好多人排都仲要追去排隊既人。

今次去到首爾弘大,好唔覺意見到好多個星期前已經有好多人講,好火熱既"弘大排隊Tiramisu",呢個名係我改既xd,因為睇個個講都要排到傻先食到=.=咁今次我地又好好運的說只係排左10分鐘就食到了,不過我地買完個時,回頭一望,已經人山人海了!

p.s. 上次去食既炸魷魚已經執左了,so sad!~~~


首爾弘大 [Kiss the Tiramisu]


- 門面都好靚好潮 -

- 有oppa服待你的 -

- original tiramisu 係4900 won, 我地今次就係試原味 - 

- 人地賣甜品係好專業的,oppa手指指係因為佢要話你知點食先係最好,我地用英文講要original佢就用英文教我地點食,真係好專業 -

- 成杯Tiramisu雪糕係用好靚既膠酒杯來裝的,我地好奇怪收你4900 won,教埋你食,個酒杯洗唔洗比番佢? 定係其實要既﹐只係我地唔識聽呢=.= 最後知道係比埋你的,可以拎走! - 

Tiramisu雪糕係Cream、加一層雪糕、一層朱古力粉,oppa最後重會磨上d朱古力碎,係真既,真係好好味的!!!!!!!

留言