韓國美食篇 - 오설록티하우스綠茶館 O'sulloc Tea House [綠茶怪獸一定要去]

口水話:

紅茶館.....情深我款款....(老姜太唱歌MODE)

唔係紅茶館,其實今次要介紹既係綠茶館XD
個標題我都諗左一陣,打美食篇,小食篇定係飲品篇呢?
諗諗下我今次要講既綠茶館其實好似間CAFE咁,都係用美食篇啦XD

本人係一個超級綠茶怪獸,因為我覺得綠茶個味好好好清,個味好舒服!
如果你都係綠茶怪獸的話,下次係到韓國就一定要試,
冇老點呢,間野D綠茶飲品同蛋糕好值得一試的!

上次同老姜太都有去過位於仁寺洞既O'sulloc Tea House,
但係上次好烏龍地唔知間野係有上層-,-而上層就係CAFE LOR=.=
順便一提,O'sulloc Tea House係首爾都有好幾間分店的,
而我地今次係去番仁寺洞既O'sulloc Tea House!!


韓國美食篇 - 오설록티하우스綠茶館 O'sulloc Tea House


- 今次冇好詳細影相,因為冇諗住會打BLOG XD,個MENU上面個綠茶卷正到傻 -
- 強烈建議一定要食呢個綠茶卷,入面D cream好味到我比5粒星,出面既綠茶蛋糕都好讚,加埋一齊食,讚讚讚! 我食個時就好似小朋友咁,慢慢食,好驚好快食完咁xd-
- 有柚子既綠茶soda,米姜太叫的,好fresh,好讚 -
- 我既綠茶latte ,都係好讚-
- 呢個又係好出名既綠茶牛奶醬,我地係上層坐緊,望下去見到仲有好多,諗住唔洗買住啦,到我地嘆完之後,賣哂=.=係賣哂呀,d人係搶架,下次見到有一定要買左先呀嗚嗚=.=!!-



留言