韓國文青篇 - 新地標・藍色貨櫃商圈 커먼그라운드 COMMON GROUND [偽文青一定要去呀]

口水話:

其實我成日都好想瘋狂打BLOG,諗諗下冇咩相好似打哂啦,
我感受到係時候要去韓國走一轉既時候,好在有老姜太提一提醒我,
仲有好多未打喎=.=呢個,個個呢XDXD,係喎有個好重要,好文青,
要扮文青去既,又潮爆既地方,就係係首爾,建大入口站既COMMON GROUND!
大家如果諗住去COMMON GROUND,記得扮靚d去影靚相!!

韓國文青篇 - 新地標・藍色貨櫃商圈 커먼그라운드 COMMON GROUND

- 位於建大站,由好多個藍色貨櫃為主角既創意建築,樓高3層,入面好多潮SHOP! -
- 偽文青must have item,我覺得一定係vans xd!!! -
- 你當我講笑? 我同老姜太,真係買左架,一人一對,好文青呀 - 
- 真.貨櫃,我想講成個建築物真係起得好靚 -
- 係3樓有好多cafe,餐廳,環境好靚 -
- 我地好好運,我地去個日佢剛有個function,有超級多企鵝-
- 你講我呀 -
- 你講我地呀?-
- 定係我地呀?-
- 飛緊-
- 好開心見到有快餐車,呢架真係好型-


最後,點去d貨櫃到呢?

其實去 Common Ground 的方法非常簡單,只要乘搭首爾地鐵去到「建大入口站」,由 6號出口出來直走,瘋狂咁行,大概五至十分鐘,見到一排排藍色的貨櫃就係!

Common Ground 官方網頁傳送門:
http://www.common-ground.co.kr/

留言