韓國小食篇 - 梨大站(梨花女子大學)神之美味魚串

口水話:

係香港周街食,掃街係我既最愛,
就算正餐唔食都要掃,去到韓國當然都要掃!
雖然韓國街邊小食冇香港咁多花款,年糕個D係好味,
都比唔上魚串,魚蛋,定係叫魚糕?

總之你行埋去,係個個好熱既湯入面拎個串魚串,
個呀豬媽就會比杯湯你飲,爽爆!
今次去到梨花女女大學,唔係,係梨花女子大學站,食到個比較特別既魚串,佢個湯係用蟹整架!!!!!我同老姜太一見就話要試,點知我一試番唔到轉頭,兩日夾埋我好似食左20串有多-,-加埋老姜太應該食左30串!!!!!
所以咪話神之美味魚串lor~~!!
佢個蟹湯都好正,好鮮,同蟹湯有蟹味架!

韓國小食篇 - 梨大站神之美味魚串


- 佢分色分價錢,有蟹架,食豪d啦 -

其實呢個蟹仔魚串係梨大站2號出口一出行幾步就會見到,同埋左面既雞串老姜太試完都好味! 佢既蟹仔魚串有辣有唔辣,我當然係食辣個面la!

個幾日食魚串食到個呀豬媽都好似認得我咁=.=

咁大家下次行梨大,除左買襪之外,真係要試試蟹仔魚串啦!真心推介!

梨花女子大學,內容係講食街頭小食,不過各位男士陪你另一半來血拼就醒啦,梨花女女大學呀!~~xdxd



留言