韓國美食篇 - 陳玉華奶奶一隻雞 [雞有雞味,我唔知點形容,好味到傻]

口水話:

陳玉華奶奶一隻雞,曾被老姜太形容為「奶奶一隻腳」XD!

好記得2014年上機離開韓國之時,老姜太同我去的,當時一試難忘,
我當時話過我再去韓國我一定要再去食,所以今次2015係行程第一日就去左食啦XD
- 2014年,當時開餐時影的 -

最勁既係一年之後再去食,無論個味道同個賣相係完全冇變,今次再去既時候真係好開心,好開心見到同食到店主既用心同堅持,好開心雞仍然有雞味!

韓國美食篇 - 陳玉華奶奶一隻雞

- 泡菜同水係自己出去拎的,鍋入面有年糕同成隻雞-

講到明奶奶一隻雞,入到去當然係食雞,大家基本上係唔洗睇MENU的,一坐低店員就會放低成鍋野,好似打邊爐咁,入面有清湯,薯仔,隻雞,蒜容,佢會問係加唔加年糕,強烈建議一定要加,因為D年糕吸收哂D湯,真係冇得輸的!

- 平時我地都唔會放辣椒,今次坐隔離有個好好人大叔叫我地試下,又真係幾好食 -

- 店員都係會幫你的 -

- 今次我地加飯,最後整左個濃湯雞飯 - 

雞有雞味,雞胸都好滑好好味,真係冇得輸的!

好勁,原來有官方網頁::
傳送門:
http://www.darkhanmari.co.kr/english/main.phtml

陳玉華一隻雞 
電話:02-2275-9666
地址:首爾鐘路區鐘路5街 265-22
營業時間:10:30~22:30

留言