韓國美食篇 - 弘大詹姆士芝士排骨(제임스치즈등갈비)

口水話:

好耐冇更新個網誌了,係唔係以為又係打打下唔打,兩分鐘熱度個d呢?
哈哈,其實仲有好多野想寫又未寫,因為我本身唔係打開網誌既人,打一篇由主題到內文要用好多時間,所以更新會慢好多,不過目標係慢慢儲好多關於韓國既網誌,等我自己或大家睇既時候會like韓國啦!

聖誕同新年一齊來,我相信大家都過左個開開心心既節日,我都同大家講句聖誕快樂,新年快樂先!

仲有呢,我個網誌開始會有韓文出現,因為近期同兩位(其一係老姜太)患有池城綜合症既病人一齊自學韓文,努力中,希望可以自己同賣魚串既啊豬媽講下野!!~=.=

弘大詹姆士芝士排骨

- 我覺得最好味係個栗米 -

今次食呢d去弘大,食呢d! 詹姆士芝士排骨,老姜太推介,好想同我去試!

- 會有專人幫你剪排骨 -

- 等d芝士熔左就可以捲d排骨 - 

- 個栗米又係好好食,呢個可以refill的,強烈建議可以狂食,真心好味- 

- 我地仲點左飯團,好味的,老姜太的美手-

- 可以整到2大個 -

- 有3仲口味既啤酒,睇圖都好吸引 -
- 西柚味好正,柚子啤酒有很香的西柚味,還有粒粒果肉,愛西柚的朋友一定要點 -
呢間野整體可以一試的,不過我食完就真係冇嘩既!

弘大詹姆士芝士排骨 제임스치즈등갈비
地址:首爾市麻浦區西橋洞369-3(서울마포구서교동369-3)
電話:02-2038-3182
營業時間:11:30-02:00

我地今次去左弘大店,其實佢明洞都有店的,比d資料大家,傳送門在下面:
http://www.koreaxing.com/dp/item-2240.html

留言