韓國男士剪髮篇

口水話:

平時係香港我唔會去髮型屋整頭,最怕,都唔知係SALE你定同你整頭,最好笑個次叫我做負離子=.=痴線~~等於你叫老姜太減肥=.=

今次去韓國PRE-WEDDING之旅,除左要準備西裝呀,地獄式減下肥呀(六神要暫時分體><),就係老姜太千叮萬囑既就係要留長頭髮,因為要過去韓國試下剪頭髮!!!!

我重記得上次老姜太係韓國剪頭髮,比2個歐巴侍候既情況,唔係以為我唔記得=.=去相!
- 你地睇唔睇到老姜太D頭髮係到笑呀? -


所以今次一定要去試,我話過要比3個韓妞,設計頭髮(侍候)的!!!!!!

JENNY HOUSE剪髮篇:

JENNY HOUSE係咩東東?

JENNY HOUSE是東方神起、朴信惠、孫藝真、韓志旼、宋智孝、李珉廷、After School、BAP等韓流明星經常來訪的美容沙龍,店內70多位實力堅強的專業造型師除了提供基本的髮型、彩妝服務外,更提供美甲、足部SPA和婚禮諮詢等包羅萬象服務,為您打造最亮眼的風格!朴信惠 朴信惠 朴信惠 ,很重要一定要講3次!

今次有機會去呢間咁勁既美容室,除老姜太開心死之外,我都好緊張! 除左我真係好怕係髮型屋剪髮之外,因為呢個頭係會係我PRE-WEDDING既相出現,你都咪話唔驚! 不過諗番個時剪完既時候,我自己覺得好唔習慣,因為變左賭神頭=.=但係老姜太話剪得好好,好好彩影出來既相都好靚,至於老姜太化既妝同SET既頭,我開頭唔認得佢,可能太靚啦XD,我重以為係邊個明星~~ 個日既詳情老姜太都有BLOG打左,有興趣問我先比你睇啦XD!

至於我個頭,去下相先,我個人十分滿意!





咁大個仔,都未試過剪個頭髮要3個人一齊整,SERVICE好就唔洗講啦,髮型師比既意見都好好,好專業,重要係唔貴,真係好好好平! 性價比好高(毒男MODE=.=) 未番香港我已經同定老姜太講下年要再係韓國剪頭髮!


再重要既係,有2個韓妞同我整的---(逃)~

留言