韓國男士戰利品分享~~

口水話:

男士,男士,男士戰利品分享,無錯呀!係男士既韓遊戰利品分享! 我第一次去都覺得韓國係老姜太既天堂,就算係有男士既野買都係好貴,一係香港都有,唔洗買 >.< 但係今次冬天去,我發覺只要識搵,都有好多男士好野買的!~


男衫篇:






- 呢期韓國好hit既呀sam褸(呀sam!我唔係呀bell!),最重要係簿身,唔厚身 -



- 呢件好後悔冇買多10件 -


- 好好著,買左2件,都係好後悔冇買多10件-

其實我本身都好鍾意買衫,最愛同老姜太去放血><
本身都會搵D平靚正既先會買,好後悔冇勁買,可惜今次爆喼去OPS! 下次一家拎吉喼去! 今次用大機試影D戰利品,希望影靚D,引到喜愛放血的韓友們有一刻大叫,我好想飛呀XD!

男士們,MADE IN KOREA真係唔同架! 多D陪你另一半去韓國血併啦!~

留言