點解有韓遊人呢個blog!????

Time files:

話說今年次已經係老姜我第三次去韓國。

第一次同家人既慘痛回憶,差點同自己講我唔會再去韓國=.= p.s. 好在冇發毒誓ops

第二次老姜太又發誓要show me the real Korea (i can show you the world....do do do do do do....=.=!!!!) ,因為我太愛佢既關係當然信佢,點知掉左個大坑,中哂毒! 有機會會再分享上次影既相!

第三次,成為人夫人妻既我們,好理所當然係番家鄉影pre-wedding既! 影左出來又真係好靚!


******
而點解會有呢個blog出現呢? 其實係我地兩公婆係韓國搭車去血戰既時候諗既,想分享好多關於我地好愛既韓國既所有野!

留言